Erkeklerde tarz sahibi olmanın yolları

Bunlar Da Hoşunuza Gidebilir

123 Yorum Var

  1. furkan diyor ki:

    nasıl yapcaz

  2. ali diyor ki:

    çok iyi ya

  3. Famil diyor ki:

    nece???

  4. nuri diyor ki:

    Kendin ol yeter

  5. ismail diyor ki:

    tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz umarım hayatımızda daha degişik görünümler tarzlar olur?

  6. gıyasettin diyor ki:

    Beyler çok fena gaza geldim ilk olarak adımı degiştirmek istiyorum ve sonra da ilk gordugum kıza yazılıcam ne tepki vericegi ise akıllarda soru işeretelerine neden oldi loovvv

    • sinan diyor ki:

      Gıyasettin tarz yapma boşver hacı. o isimle pek şans olcağını sanmıyorum. gıyasetten keykubat 😀

    • ugurcan diyor ki:

      İSMİNİ DEGİŞTİRMEYE GEREK YOK ÇÜNKÜ KENDİN OL YETER BEN 18 YAŞINDAYIM 3 SEVGİLİM OLDU BUNU OKUYUNCA

      • rlion diyor ki:

        demekki kızlar tarz sahibi değilmiş 🙂 bu işler yazıyla olacak olsa ohoooooo 😀 bırakın özenmeyide olduğundan farklı görünmeye çalışıp komik duruma düşmeyin. Ve bir atasözü “Eşşeğe Altın Semer Vursan, Eşşek Yine Eşşektir !!! ” 😉

      • berat diyor ki:

        kendin ol yeterse bu siteye niye girdin

  7. sami kocakılıç diyor ki:

    tamam da sen çok şey istiyon be abi

    • Gürkan Bedel diyor ki:

      ya kendin ol yeter edebiyetinle dürütlügünle ol yeter kimseye özenme kendini özendittir millete benden size tavsiye şuan bnimde 4 sevgilim var isterse 10 sevgilim olsun elinize ne geciyor

  8. murat diyor ki:

    nerden tarz oluruz

  9. taner diyor ki:

    pampa spor tamam her gün yapıyomda buy, saat ayakkabı parfum sıkıyo nasıl parfum alacaz

  10. SEMAVİ diyor ki:

    adidas nike tiger anladık tamam da bu parfüm seçimini nasıl yapcaz öyle bırsey kı bazen cok agır oluo bazende hıc hıssedılmıo tavsıyelerınız nedır marka vs onemli deil

  11. acar diyor ki:

    şu an kendimi çook tarz hissediyorum 🙂

  12. yasin diyor ki:

    selam herkeze arkadaşlar ben ankaradan yasin tarz sahibi olcam Diye herkez
    kendini kaybediyor ama benim tavsiyem insanın güzelliği yakışıklıgı değildir tarz sahibi değildir ben birçok kızla çıktım ayrıldım sadece o kız senden istediği şey
    hayatına birisi girmesi gibi bişeydir bi cok kızla tanışırsınız ama ne olduğunu ne kalpler kırdığını sizlerde görürsünüz çünkü ben kızlardan nefret ettiğim kadar kimseden nefret etmiyorum başım cok yandı sizinkide yanmasını istemem bana inanmayanda faceden ekliyebilir yasin_kurt06@hotmail.com bunu yasin profilim çıkar tarzım bu ama ben foto koymuyorum herşey için tşklr .s.s.s.s.s.s.s

  13. mustafa özdemir diyor ki:

    bunlar parayla olucak şeyler arkadaşlar parası olmayan ne yapsın bence karizma olmanın yollarına bakalım

  14. MURAT diyor ki:

    BEYLER EN İYİSİ önce cevre sonra ınsanlarla ıyı ılıskı sonra vucut yapınız guzewl gıysıler aksesuar ve bos vakıtlerınızde bulduğunuz kısılerle gezmek ben boyle yapıyorum suan ama en cok cevrede sıkıntım var benım dedığımı yapın ve fazla abur cuvur yıyıp yuzunu mayın tarlası yapamyın bıde sac ama en onemlı gozlerınız ve ayakkabılarınzı kızlar ılk oralara bakar 😀 bizim ırkımız bır baska oluyor yaw

  15. shiddo diyor ki:

    tarz için fazla uğraştım çokta işe yaradı bence sizde deneyin

  16. ali diyor ki:

    nası yapacaz ?

  17. kader diyor ki:

    guzellll

  18. Umut diyor ki:

    birinci qoyduguvuz sekileri deyisun 2 dene sinpaticni oglan sekili qoyun bu sekilerdeki oglanlar meynmuna oxsuyur guya bunlarin tarzi varda 😀

  19. dogan diyor ki:

    arkadaş bn çekik gözlüyüm tarz yapsam da hiç kimse bakmıyo ne olacak benim halim

  20. maraz ali diyor ki:

    doğan hacı bende cekık gözlüyüm kızlar hep gözlerime hasta kalıo japonum benim diye seviolar beni ::)) senın yorumuna bı anlam veremedım…

    neyse gelelim tarz sahibi nsl olnr .. fazla paranız yoksa ucz ama gösterişli şeyler alabilirsiniz

    örneğin lcw ye gidip 9 – 10 tl ye harika şekil t shirtler var .. altına levis kot en ideali .. ve saatcilerde kabarık spor saatler oluo 10-20 arası mavi gri ideal..

    ayakkabı seciminde biraz para harcamanız şart en göze batan kısım o.. ben puma takılıorm gayet gösterişli siyah yeşil ..

    saçlarda bi okadar önemli önünüze gelen kuaföre gitmeyın arkadaşlar sacınıza yazık olr.. :)) bu işlerden anlayan elit bi yer olması şart. örneğin kafa yapısına göre sac kesimi yapıo herifler..

    ben birde prof. vücut geliştirme ve kickbox yaptım buda + puan kattı..

    kirli sakal keci sakal top sakal yüzünüze hangisi gideceğine siz karar verin arkadaşlarınızdan fikir alışverişi yapın…

    ve kızların götünü fazla kaldırmayın yoksa şımarıolar bakmıolar… ufak bi kesişmeyle gözlerini hedef alıp 5 dk bakmak yeterlı.. sonra geri cek kendını.. o sana gelecek.gelmezse zaten salla.. dünya da bi tane kız yok .. avına devam et… 🙂

    benden bkadar… sadece fikrimi söledimm… eywallahh

  21. Cenker Derviş diyor ki:

    abi tarz önemli tabi :d

  22. iskender diyor ki:

    arkadaşlar burda yazanların hepsi savsata uzun lafın kısası hrşey gelip paraya dayanıyo paran varsa sen zaten hem tarz sahibisin hemde karizmatiksindir sen paradan haber ver devir böyle örneğin reha muhtar göbekli bi adam sıfır benden gülşeni götürdü…. yani burda bi söylemi dile getiriyoruz hep beraber napolyon üç şey demiş para para paraaaaaaaaaa

  23. yasin diyor ki:

    keloğlan padişahın kızıni nası aldi tarzi mi vardi yoğdi parası mi vardi yoğdi kafasında saçı mi vardi yoğdi ee nasi aldi yüreği vardi seven kalbi vardi … gerisi fasa fiso …tüm gerçekten yürekten sevenlere selam olsun …yüreğinizi koyun yeter.

  24. eliii yediii diyor ki:

    arkadas bana takil hayatiiinii yasaa 57

  25. mert diyor ki:

    bence doğru söylüyo

  26. halil diyor ki:

    Beyler parfümü avondan bakabilirsiniz lacoste red var ayrıca

  27. MURAT diyor ki:

    COK GUZEL

  28. halil diyor ki:

    siz kendinizi çok yoruyorsunuz bu siteye girmeme rağmen 4 sevgilim var

  29. yusuf diyor ki:

    abicim okulluların dikkatine okulda olduğumuz için böyle yapın önce en iyi en kaliteli gömlek ve pantolon giyin birde saçınızı yapın okul çıkışım koşarak çıktım çünkü hepsi tenefüste bireş diyodu sandım kızla beni öpmeye çalıkacak

  30. karizma diyor ki:

    karizma ful fakat utangaçım kendime güvenim yok ne yapmam lazım

  31. miley cyrus diyor ki:

    çok iyi bir tarz tam bana göre ya spor hariç 😀

  32. fail diyor ki:

    herkesle ilk tanıştığımda herkes beni çok cool filan sanıyor sonra çok utangaçım ben öyle ki sohbet bile edemiyorum o yüzden soğuyorlar hemde 3-4 haftada 1-2 gündede değil :/ yardımı olabilecek ?
    bence tarzım var kendi saç şeklim filan giyinme şeklim …

  33. ENES HAN ALTUNTAŞ diyor ki:

    TARZINA VE GÖRÜNÜŞÜNE ÖMEM VERCEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. ahmet diyor ki:

    ya ABİ BEN SAÇ TA KÖTÜYÜM YOKSA SAÇ HERTÜRLÜ ŞEKLİ ALIR AMA BULAMIYORUM BANA YAKIŞANI

  35. dogan diyor ki:

    maraz kardeş çekik göz sorun oluyo herkes dalga geçiyo japon diye milletin agzına sakız oluyoz

  36. mustafa said diyor ki:

    Ben Mustafa tarz sahibi olmak istiyordum ve oldum çok memnunum bu siteye teşekkürler.

  37. yavuz diyor ki:

    Ben futbolcu sayılırım yüzüme bakan yok

  38. yavuz diyor ki:

    Saç nasil olmali

  39. berk diyor ki:

    size kendimi anlatayım toplumdan soyut biriydim tek arkadaşım da benim gibiydi.ve bir gün değişme isteğine kapıldım spor yapmaya başladım evde,daha sonra saçlarımı şuan ki moda olan şekilde kestirdim hafif de espri… sadece bunlar yetiyor bir de dersleri bırakmamak lazım

  40. fatih diyor ki:

    gerçekten işe yarıyor mutlaka deneyin yüzünüzü kara çıkartmayacağından %1500 eminim

  41. muhammed emin diyor ki:

    varya bi murat dalkılıç gibi olsam sevgilime hava atardım murat dalkılıçtan esinlendi bu iş 😉

  42. talip diyor ki:

    ya abi napcaz ne karizma yok senpatiklik yok eee kizlar bakmıyor mecburi murat dalkılıca uycaz başka caresi yokki napalım sizsoyleyin arkadaşlar

  43. hakan diyor ki:

    tarzimiz belli gavura benzemicez edep insanı başkalaştirmaktan alikoyar dunya derdi bitmmez

  44. kürşad diyor ki:

    çekecen siyah takım elbiseyi üzerine pardesü ayağada yumurta topuk ayakkabı eldede tespih hasta olmayan kız kalmaz. tabi kirli sakal ve çengel bıyığıda unutma.

  45. RUFET diyor ki:

    MEN BEDEN CIXARTMAG IUCUN HANSI SUPORA UYGUN GORURUSUZN

  46. kerimkaan diyor ki:

    ben kerim ben çok iyi olurum

  47. kerimkaan diyor ki:

    ben kerim ben bu yolu tercih ederim

  48. kerimkaan diyor ki:

    – düzenli beslenmek

    – düzenli uyumak

    – spor yapmak

  49. batuhan diyor ki:

    yakışıklı görünmen hoş ayakakbıların adidas saatin 2 adet veya 3 adet değişik bilekliğin saçlarının dik olması yüzünde sivilce olmaması renkli gözlü kibar ve saçma sapan şeyler yapmaman seni kızlara karşı çok yakınlaştırıcaktır

  50. Mustafa diyor ki:

    Şaka gibi ama bende nerden yazdım sunu google merak ettım işte töbe yarrabim murat sen ölme emi:):):)

  51. Ersin efe Yel diyor ki:

    bence tarz olmak herkesten farklı güzel giyinmektir. davranıslar da önemli tabii.

  52. deniz diyor ki:

    arkadaslar ilk gorus cok onemli oyuzden tarz onemli. tabi ki sonradan seni seven sen oldugun icin sevecek. ama o noktaya gelmek icin oncelikle sizi ilk gorunuste begenmesi sart: )

    erkeklerde kirli sakal daha iyi bence top sakal cok demode artik.

    • karizmatik diyor ki:

      arkadaşlr bu siteye bakmaya gerek yok ilk önce saçını diktircen yanı kazıttırcan sonra güzel siyah kot pantolon snra tişört biraz havalı 🙂 ayakkabı convers renkli siyah gözlük okuldan evini bilediğin ve seni tanıyan kzı yanına çağır seni seviyorum benimle çıkar mısın de 100%80 evet diycektir demezse başka kıza bu taktiğin aynısın yap yardımcı olduysam ne mutlu bana

  53. egemen diyor ki:

    arkadaşlar ben bunların hepsini okumadan önce yapmıştım saat cok önemli değil ama kız kıskandırmak için iyi bir şey ayakkabı gerekli zaten bakım ayakkabılardan başlar çok spor seviyorsanız devam edin ama böle lokantalara filan giderken eşortmanla gelmeyin pantolon tercih ederim birde bere kullanın ama kapalı yerlerde kullanmayın salak sanarlar sizi ama ondan önce saçlarınızı düzeltin uzun saç ve taranmış saç her zaman iyidir saçınızı en güzel saç modelinizi yapmaya çalışın çok işe yaracağından eminim son olarak ise bir şey atladım spor ve protenli meyveler size daha yakışıklı yapmanızı sağlar…

  54. akın diyor ki:

    eğer bunları kızlar için yapıyorsanız değmez yapmayın <

  55. Ahmet diyor ki:

    bunlar boş işler abilerim hiç uğraşmayın ben su an 15 yasındayım 24 tane kızla cıktım kızlar sadece bi sevgilim olsun yakısıklı olsun baak benım sevgilim va diye artislik için çkıyolar bence ugrasmayın derim ben ama size kalmıs bişey . 😀

  56. gasttro diyor ki:

    kardeşler tarz sahibi olmazınız için spor yapmanız gerek bide kıyafettlerini marka secin sonra kendinze ne olduğunu bile sasırısınız

  57. gasttro diyor ki:

    kızlar pesinizde koşar dalganıza bakarsınız bigünde üç kız degistrdim ben sizde aynısını yapın gençler

  58. serkan diyor ki:

    kızlar icin söylenenlerden biride tarz

  59. hasan diyor ki:

    arkadaşlar benim dişler kötü kızlar tarafından bir sorun olur mu

  60. kadri adıgüzel nusaybin diyor ki:

    face istek gönderin

  61. lider diyor ki:

    Bırakın bu tarz şekil işini insanın tarzı zaten kendisi olmaktır

  62. yusuf berk diyor ki:

    bnde karizma varda utanıyom işte

  63. ölüm yeter diyor ki:

    Bunlari yapacak param olsa seni satin alirdim ayik ol

  64. mehmet uslu diyor ki:

    bende öyle

  65. gülbahar diyor ki:

    aşkın tek iki kelimesi;murat dalkılıç

  66. king diyor ki:

    Ben 2 yıldırspor yapıyorum zaten bide kıyafet seçimini öğrendim ben tam bir tarz sahibiyim.. Bence

  67. hakan diyor ki:

    Burda Olanların Yüzde 90 Nı KIlolu 😀

  68. yas¡n diyor ki:

    ben yasin urfaliyim ben yasim 19 halada bir kiz la da cikmadim acaba sorun bendemi

  69. kadir diyor ki:

    arkadaşlar para hiç önemli deeğil bu konuda hadi ayakkabı ve saç stili belki olabilir ama mesela gözlük rayban . pazara gidin 5-10 tl ye güzel gözlükler var .. parfüme gelince onlarda pahalı değil .. ucuzlarıda var çok güzel kokan .. bide dişler : çok önemli ilk konuştuğunuz zaman ilk dişler dikkat çeker ağızınız kötü kokuyosa sakın yaklaşmayın , veya ilk önce ağzınıza ağır kokulu bi sakız atıp öyle konuşun bi kızla .. benden bukadar ..

  70. mert yücel diyor ki:

    selam millet şimdi ilk nerden başlamalıyız nasıl çeki düzen vericez

  71. züğürtağa diyor ki:

    la gardaş benim onları alacak param olsa ben niye uğraşım tarz yapmaya onları giyince zaten tarz kendiliğinden oluyo yorma adamı git kumda oyna

  72. ersin diyor ki:

    hhahahahahah çok tarz oldum saten çok tarzımvardı dingiııllllş

  73. roki diyor ki:

    roki ol yeter

  74. CeM diyor ki:

    Byilgasis.Dostum,tarz sahibi olmak önemli değildir ama devir ye kürküm ye devriyse,değişiklik herzaman iyidir, kendine göre uyarla düzenini yap biraz zamana bakar asıl depişiklik sende fark eder 120 den 80 e düşşen düşün bakalım hayatında nelerin değişebileceğini 😉 Çok zor görülmedik birşey değil yaparsın hacıı ..

  75. CeM diyor ki:

    Parfüm seçimi için en düşük maliyette estilla-ünisex=5tl doldurma parfümler var, önerim 28 numara..

  76. mert diyor ki:

    Parfüm konusunda benim tercihin boss bi deneyin derim

  77. tolga diyor ki:

    ooo çocuk tarz olcak abicim

  78. gizli diyor ki:

    cocuklar olcak sanki demi

  79. ayaz dinçer diyor ki:

    çocuklar ben kiraz mevsimindeki ayaz 🙂

  80. yusuf73337333 diyor ki:

    arkadaşlar ben ce kendimiz olmamız yetmez

  81. baran diyor ki:

    bencede kendimiz olmamız yeterli

  82. baran diyor ki:

    tarz sahibi olma yolları nasıl

  83. Kaptan diyor ki:

    Tarz olmak istıyorsanız bir sevgili yapın ve onun yakıştırdığı herşeyi yapın kısacası bırakın sizi o giydirsin

  84. musfiq diyor ki:

    salam

  85. ahmet diyor ki:

    ben kız arkadaşşımı etkilemek isterim yeter

  86. sanane diyor ki:

    bise dicemde en üstteki erkeklerin neresi tarz

  87. Austria diyor ki:

    bence en iyisi kendin olmak baskasına doneceksen ne anlamı var sen sen ol baskası seni sevecekse kendi halinle sevsin

  88. benim yukarıda yazanları yapmam gerekmem cünlü ben Murat Dalkılıcım

  89. beyaz show bi hayli kılibini izleyin beyazdaki kas 10 ton kaldırır

  90. white cloud diyor ki:

    En gozeli ozun olmaq

  91. white cloud diyor ki:

    cok iy kaslarim cikmis

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

'